Webdesign MyHealthClub
Case
Er zijn op het internet genoeg trends te lezen over gezond eten, verschillende diëten, sporten/fitness en het houden van een gezonde levensstijl.
De opkomst van sportscholen (in alle vormen) is met de jaren alleen maar gegroeid. Het is voor een merk dan ook belangrijk om mee te gaan in de trends, (technologische) ontwikkelingen en om constant te kijken of je nog de juiste doelgroep aanspreekt.
MyHealthClub kwam bij Dreamlab om in samenwerking met hun marketingbureau het merk in een nieuw jasje te steken.
Aan tafel zijn de belangrijkste doelen, uitgangspunten en nodige functionaliteiten besproken. Zo wil MyHealthClub zich onderscheiden op het gebied van faciliteiten, diensten en aandacht van het personeel. Met het uitstralen van een luxe beleving op de verschillende locaties neemt de website, in deze nieuwe strategie, het voortouw.
“Wij verkopen geen lidmaatschappen. Wij helpen onze leden om echt resultaat te behalen. Door actief een gezonde levensstijl te promoten die hen elke dag gelukkig en energiek houdt.”

Doelstellingen
De belangrijkste doelstellingen:
- Het werven van nieuwe leden.
- De huidige klanten sturen op een hogere commitment aan het merk.
- Rebranding van het merk om de missie en visie naar voren te brengen.
Aan Dreamlab de taak om met een nieuw design voor de website deze doelstellingen in beeld te brengen. De grootste doelgroep is de groep tussen de 25 en 34 jaar. Voor hen moest het design;
